sâmbătă, 1 decembrie 2018

Integralele 2018


Am terminat cele trei integrale pe care mi le-am propus pentru 2018 - vezi aici.
Ce ar fi de spus pe scurt (ca pe lung vor urma niște recenzii :) )?

Philip K. Dick - este, indiscutabil, unul dintre cei MARI (cel puțin pentru mine). Este tata și mama SFului teologico-psihedelico-alterator de realități :). Câteva bucăți trebuie citite obligatoriu de un cititor obișnuit de SF: Omul din Castelul Inalt, Ubik, Visează androizii oi electrice?, Timpul dezarticulat


Norman Spinrad  - e un rebel, un stângist/anarhist, un scriitor de stânga (nu știu de ce mi-a adus aminte de Panait Istrati) la care eu unul am perceput multă frustrare (poate și pentru ca nu i-au fost recunoscute meritele; cu câteva nominalizări și cu Apollo nu se face primăvară). Ce ar fi de citit: Mașinăria Rock and Roll, Bug Jack Barron!, Solarienii (măcar câteva pagini - alea cu Pământul care moare), Visul de Fier (dar dacă sunteți o ființă sensibilă, mai bine nu :)) și cred că și Intre doua lumi.  



John Bruner = romanul puzzle, din care numai unul am reușit să îl termin, Oile privesc în sus. In rest, cred că are dreptate Aron Biro aici. Poate cu excepția Orașului ca un joc de șah, care mie mi-a plăcut. Mult.


Pentru 2019 mi-am propus deja 2 integrale: William Gibson și A.E. van Vogt. Pentru a treia, oscilez intre Strugatki și ... poate Vonegurt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog cometariile sunt moderate. Va rog sa folositi un limbaj civilizat. Multumesc.