luni, 20 august 2018

Călătorul - John Twelve Hawks

Dupa ce  am scăpat din mașinăria rock&roll de construit orori a lui Spinrad ( Oameni în jungla, Visul de fier) am zis să mai temperez un pic pană intru în lumea friki și drogată a lui Dick 
Așa că am nimerit din întâmplare peste Arlechinii, Călătorii și Frații ăștia ...

Pe scurt/lung: 
In timp ce oamenii obișnuiți își văd de viețile lor obișnuite, Arlechinii (un fel de sectă secretă de luptători profesioniști) care juraseră să protejeze Călătorii (cei care puteau trece în alt tărâm / realitate (?)) se bat cu o organizație inamică, Tabula aka Frații, adică cei care vroiau ordine, disciplină și păstrarea status-quo-ului

Călătorii, ca germeni al schimbării, chiar dacă se sacrifică, își puteau scoate Lumina ( aka sufletul) în afara corpului.

Lentile de contact care falsificau irisul, amprente false, botox și derivate care iți schimbau fata - de asta de foloseau Arlechinii care erau un fel de 007 care făceau și dregeau și erau experți în tot felul de tehnici și arme și deghizări... cu toate astea, se pare ca pierd ușor, ușor lupta cu Frații/Tabula care se foloseau de Matricea/Mașinăria aka statul paralel la nivel mondial, cel care te urmărește și controlează... n-am ajuns la partea în care apare Soros.

Teorii ale conspirației ( pogromul văzut ca distrugerea unui grup în care erau mai multi Călători), Călătorii ca potențiale arme secrete pentru Hitler și Stalin, organizații secrete (Tabula) care finanțau discret cercetări despre suflet inclusiv prin cercetări în neurologie

Slab și enervant, imi explică toate astea prin pasaje cu iz didactic...

Așadar:
Nu ma încântă foarte mult, mai degrabă aș citi un Dan Brown ca ăla știe mai multă meserie în ale scrisului, o fi fost la mai multe seminarii de creative writing... și stau și mă întreb cum a ajuns cartea asta în raftul cu SF&F din biblioteca mea electronică
Așa că mă opresc aici și mă duc la Huxley că e mai elitist și mai intelectual :)

Titlu: Al Patrulea Tăm - Vol 1- Călătorul
Editura: RAO
Links: site oficial
WWE: C
SFE: JTH
ISFDB: JTH




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog cometariile sunt moderate. Va rog sa folositi un limbaj civilizat. Multumesc.